Acıbadem Maslak Hastanesi Hemşirelik Haftası Etkinliği;
21 Mayıs 2026 tarihinde Acıbadem Maslak Hastanesi Hemşirelik Hizmetleri tarafından Dr. Özlem Cankurtaran Konferans Salonu’nda 14.00–17.30 saatleri arasında Hemşirelik Haftası programı gerçekleştirildi. Yoğun katılımın olduğu programda hem duygusal hem de eğlenceli anlar bir arada yaşandı.
Program öncesinde fuaye alanında düzenlenen kokteyl ile katılımcılar bir araya geldi. Ardından tüm davetliler konferans salonuna alınarak program saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Açılışta protokol konuşmaları gerçekleştirilirken, hemşirelik mesleğinin sağlık hizmetlerindeki önemi ve ekip ruhunun değeri vurgulandı.
Programın sunuculuğunu Derlenme Sorumlu Hemşiresi Yılmaz Karafazlı ve Diyabet Eğitim Hemşiresi Belgin Çoban Eker tarafından yapıldı.
Programın dikkat çeken bölümlerinden biri Florence Nightingale’in yapay zekâ destekli sunumla katılımcılarla buluşturulması oldu. Florence Nightingale’in dijital olarak hemşirelik andını okutması salonda duygu dolu anlar yaşattı.



Programın devamında gerçekleştirilen “Işık Seremonisi” oturumunda tüm hemşireler cep telefonlarının flaşlarını açarak mesleğin gücünü, birlikteliğini ve dayanışmasını simgeleyen anlamlı bir atmosfer oluşturdu. Seremoni boyunca hemşirelik mesleğinin özveri, empati ve güçlü ekip ruhu üzerine mesajlar paylaşıldı.
Programın ilerleyen bölümünde hemşireler tarafından hazırlanan sosyal medya akım videoları izletilerek salonda keyifli dakikalar yaşandı.
Etkinliğin en gurur verici anlarından biri ise Acıbadem Sağlık Grubu 26. Hemşirelik Haftası Etkinlikleri kapsamında düzenlenen “Yapay Zekâ Gözünden Acıbadem Hemşirelik” video yarışmasında Acıbadem Maslak Hastanesi’nin birincilik ödülü aldığının açıklanması oldu. Birincilik elde eden video tüm katılımcılara izletildi. Büyük başarı sağlayan ekip üyeleri Eğitim Gelişim Hemşiresi İrem Yıldırım Konak, Endoskopi Sorumlu Hemşiresi Yaşar Narcı, Emzirme Danışmanı Selin Elif Harman, Acil Servis Hemşiresi Batuhan Özbay ve Diyabet Eğitim Hemşiresi Belgin Çoban Eker sahneye davet edilerek hastane direktörü, başhekim ve direktör yardımcıları tarafından tebrik edildi.
Ardından gerçekleştirilen “Bir Hastamı Unutamıyorum, Çünkü…” başlıklı oturumda duygusal paylaşımlar öne çıktı. Oturumun moderatörlüğünü Hasta Bakım Sorumlu Hemşiresi Özlem Kıvanç üstlendi. İlk anısını paylaşmasının ardından söz almak isteyen katılımcılar da unutamadıkları hasta hikâyelerini anlatarak hemşirelik mesleğinin insani yönünü, empati gücünü ve duygusal bağlarını yeniden ortaya koydu.
Programın enerjisi “Klinik Tahmin Oyunu” ile devam etti. Tüm yöneticiler sahneye davet edilerek içerisinde kliniklere ait ipuçlarının bulunduğu balonları patlatmaları ve çıkan yönergeleri okumaları istendi. Katılımcılar verilen ipuçlarından ilgili bölümü tahmin etmeye çalışırken, doğru tahmin edilen bölümlerde görev yapan çalışanlar alkışlarla onurlandırıldı.
Sonraki oturumda Eğitim Gelişim Hemşiresi İrem Yıldırım Konak ve Emzirme Danışmanı Selin Elif Harman moderatörlüğünde “Emoji ile Şarkı Tahmin Etme Yarışması” düzenlendi. İki grup halinde sahneye çıkan yarışmacılar, emojilerle anlatılan 17 şarkıyı tahmin etmeye çalıştı. Yarışmaya yürütme kurulundan yöneticilerin de katılması salondaki heyecanı ve eğlenceyi artırdı. Bol kahkahalı ve müzik dolu anlar yaşandı.
Program kapsamında ayrıca Endoskopi Sorumlu Hemşiresi Yaşar Narcı moderatörlüğünde “61 Saniyede Bilgi Arenası” yarışması gerçekleştirildi. MasQuizApp tabanlı uygulama üzerinden oynanan yarışmada genel kültür ve sağlık dışı farklı kategorilerde sorular yöneltildi. Katılımcılar hem rekabet etti hem de keyifli vakit geçirdi.
Etkinliğin final bölümünde Dr. Deniz Sebzeci ve ekibi sahne alarak profesyonel müzik performansları sergiledi. Programın sürpriz anlarından biri ise 1. Kat A Blok Hemşiresi Sudenur Patat’ın sahneye çıkarak Dr. Deniz Sebzeci ve ekibiyle birlikte şarkı söylemesi oldu. Performans katılımcılardan büyük alkış aldı.
Program, pasta kesimi ile sona ererken katılımcılar Hemşirelik Haftası’nın birlik, dayanışma ve motivasyon ruhunu bir kez daha birlikte yaşamanın mutluluğunu paylaştı.
Acıbadem Bodrum Hastanesi Hemşirelik Haftası Etkinliği;
Acıbadem Bodrum Hastanesi tarafından Hemşirelik Haftası programı 12 Mayıs 2026 tarihinde 16:30-18:30 saatleri arasında gerçekleştirildi. Hemşirelik haftası kapsamında balonlarla süslemeler, masalar ve ikramlıklarla fiziki alan hazırlandı. Hizmetleri Müdürlüğüne bağlı çalışanlarımızın, hastanedeki diğer departmanlardan çalışma arkadaşlarımızın, hekimlerimizin, Bodrum’da bulunan diğer hastanelerden misafirlerimizin ve Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi’nden iki hoca ile 14 öğrencinin katıldığı bilimsel etkinlik düzenlendi. Hastane Direktörümüz Uzm. Hemşire Birsen Erkuş Kaya, Hemşirelik Hizmetleri Müdürümüz Uzm. Hemşire Ayşe Atasever Sülün “Hemşirelik ve Mesleğimizin Öneminin” vurgulandığı açılış konuşmalarını yaptılar.

Hemşireliğin geleceğine yön veren uluslararası temaları, bakımın güçlendirilmesinde kanıta dayalı uygulamaların önemini ve hemşireliğin geçmişten geleceğe uzanan dönüşümünü birlikte ele alındığı sunumlar gerçekleştirildi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü başkanı Prof. Dr. Media Subaşı Baybuğa “ICN 2026: Hemşirelerimiz. Geleceğimiz. Güçlendirilmiş Hemşireler Hayat Kurtarır” başlıklı sunumunu, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü Dr. Öğr. Üyesi Cemile Çelebi “Hemşirelik Bakımının Güçlendirilmesinde Kanıta Dayalı Uygulamaların Etkisi” başlıklı sunumunu, Diyabet Eğitim Hemşiremiz Uzm. Hemşire İzel Altınbilek “Dünden Bugüne, Bugünden Yarına: Hemşireliğin Gücü ve Dönüşümü” başlıklı sunumunu gerçekleştirdi.



Programımızın devamında ekiplerimizden anılarla fotoğraf ve video gösterimi ile mesleğimizin birlik ruhu paylaşıldı, ardından yalnızca bir gelenek değil; bilginin, şefkatin ve sorumluluğun nesilden nesile aktarımının güçlü bir sembolü ve hemşireliğin simgesi olan o anlamlı ışığı hep birlikte yeniden yaşatmak için ışık alma töreni gerçekleştirildi. Daha sonrasında sunumları için hocalarımıza teşekkürlerini ve hediyelerini hastane Başhekimimiz Nevra Gürhan Görgülü ve Başhekim yardımcımız Tuna Durakoğlugil sundu. Etkinliğe katılan ve emeği geçen tüm çalışanlarımıza teşekkür edilerek ikramlıklar sunuldu ve program tamamlandı.
Acıbadem Ataşehir Hastanesi Hemşirelik Haftası Etkinliği;
Hemşirelik Haftası kapsamında Acıbadem Ataşehir Hastanesi ve Acıbadem Üniversitesinde sağlık hizmetlerinin vazgeçilmez bir parçası olan hemşirelerimizin özverili çalışmalarını takdir etmek ve mesleğin önemine dikkat çekmek amacıyla bir kutlama programı gerçekleştirildi.

Etkinlikte, hastalarımızın bakım ve tedavi süreçlerinde büyük emek ve sorumluluk üstlenen hemşirelerimize teşekkür edilirken, mesleklerine duydukları bağlılık, gösterdikleri özveri ve insan hayatına kattıkları değer nedeniyle tüm hemşirelerimizin Hemşirelik Haftası kutlandı.
Sağlık hizmetlerinin kalitesine sundukları katkılar ve fedakâr çalışmaları için tüm hemşirelerimize teşekkür ediyor, meslek yaşamlarında başarılar diliyoruz.


